onsdag 11 mars 2015

väntan

vad är det jag egentligen väntar på?
att allt ska gå som jag vill? i både mitt liv och i mitt jobb? men vad är det jag vill då? Jag har ingen aning. Jag vet vad jag vill ha när jag är vuxen och gammal, fan bara att jag typ är det nu men inte alls redo för det....
jag vet helt ärligt inte vad jag vill i mitt jobb. jag  vill jobba med mat och gilla det jag lagar och lära mig men inte stå o lägga mat med pincett,...
i mitt riktiga liv så vill jag i framtiden ha barn.! men vill jag det prick nu? nä.
men fyller jag 30 snart? ja.
vill jag ha pontus? ja!!!!!!
men vill han ha samma liv som mig? njau....?!
därför denna lilla kris,
kan jag se ett liv utan poy? nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan jag se ett liv utan familj (dvs barn)? nej?!
aaaaaaaaaaaaaah, jag vill inte nu men ngn gång. men inte utan poy. men inte heller utan barn....
aaaaaahhhhh.
just nu är det bara kris inom mig. vet inte vem jag ska prata med, om jag vill prata om det, vet inte hur jag ska bete mig. är världens lyckligaste samtidigt som jag är sjukt förvirrad. såfort jag tänker mer på det börjar jag jämföra med folk vänner/familj och tycker inte att jag har ngt att gnälla över. Samtidigt är jag en stor förespråkare  för att aldrig jämnföra sina problem.....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
TACK för mig

Inga kommentarer: